Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Nikkie - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Nikkie - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

28 December 2013 | Nederland, Hoogeveen

Nog maar 2 dagen en dan gaat mijn vierde Keniaanse avontuur beginnen AAAAAA!!
Ik ben nu echt heel zenuwachtig en gestresst maar ik heb er zo veel zin in!
Na een half jaar te hebben gewerkt om geld te sparen, gaat het dan eindelijk beginnen. Maandag om 10:20 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol naar Nairobi. Hier kom ik dan als het goed is om 20:20 aan, lokale tijd (het is daar twee uur later).

Dit keer geen afstudeeropdracht want m'n bachelordiploma mocht ik in oktober in ontvangst nemen. Nee, dit keer iets heel anders. Iets ongewoons. "Very odd" volgens de Keniaanse immigratiedienst. Ik ga namelijk een kappersopleiding daar volgen van 6 maanden.
De school waar ik sta ingeschreven heet Vera Beauty College. Als ik eenmaal in Kenia ben, hoop ik snel mijn studentenpass in ontvangst te kunnen nemen zodat ik in het nieuwe jaar kan beginnen met studeren. Ik heb deze pass in november aangevraagd maar het duurt allemaal nogal lang. Nu eerst maar verder met koffers inpakken en dan zien we het wel verder als ik er OVER TWEE DAGEN ben.
Ik ben heel blij dat ik van de meeste van jullie nog afscheid heb kunnen nemen. Mocht jij niet een van de gelukkigen zijn, dit is niks persoonlijks. Ik heb het nogal druk gehad maar gelukkig hebben ze in Kenia ook internet dus we kunnen vast wel in contact blijven.
En ik ben over 7 maanden alweer terug. 7 maanden op de eeuwigheid is niks ;)

Doei lieve mensen,
bedankt voor de leuke kaartje die jullie me stuurden, ze zitten al in mijn koffer.
Ik ga jullie heel erg missen maar ik heb hier ook echt heeeel veel zin in.

xxx
Nikkie

  • 28 December 2013 - 15:27

    Papa:

    Spannend hè! Wij bidden dat je door God gebruikt mag worden en beschermd zal worden.
    Ik zie uit naar je plannen die je gaat uitvoeren.
    KENIA. HERE SHE COMES!!!
    Papa

  • 28 December 2013 - 17:20

    Hanna:

    Joepieee een blog! Hele goeie reis lieve Nikkie! <3

  • 28 December 2013 - 19:35

    Aylin:

    Nikkie! Ik wens je echt super veel succes. Respect hoor! Fijne reis en veel plezier daar! You'll be missed!

  • 29 December 2013 - 21:21

    Opa En Oma Fam.l.versteeg@hetnet.nl:

    Lieve Nikkie,
    Ik weet niet of je dit nog leest voordat je vertrekt...... maar we wensen je een goede en veilige reis (sterkte bij het afscheid nemen!) en een voorspoedige integratie in Nairobi!
    Word je daar door iemand opgehaald, of moet je het allemaal in je ééntje uitzoeken?
    We willen graag op de hoogte blijven van je "wel en wee", want we leven met je mee hoor!!
    Heel veel goede wensen dus voor het nieuwe (spannende) jaar dat we straks ingaan, en vooral Gods zegen!
    We bidden voor je bescherming, en dat God met jou tot Zijn doel mag komen!!
    Veel liefs, opa en oma.

  • 30 December 2013 - 10:05

    Elma:

    Een héle goede reis en behouden aankomst en "vai com Deus"!!!!

  • 04 Januari 2014 - 11:20

    Judith:

    aaaa liefje!! je zit daar al gewoon. zo raar. hoe heb je het???
    heeeeeel veel plezier en zegen! ik ga je snel mailen als ik thuis ben :)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Nikkie

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 13119

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Cambodja

30 December 2013 - 02 Augustus 2014

Kenia 2014

23 Januari 2013 - 20 April 2013

Kenia 2013

Landen bezocht: